söndag 20 juni 2010

ibland blir det bara så bra liksom=)

Winnerbäck i Grebbestad..jag menar det är ju som gjort för succé..och jag kunde inte åka! Elliot fyller år dagen efter så det var bara att slå det ur tankarna. Men så plötsligt händer det,något trist blir liksom bra. Det trista är att Elliot ska åka bort med Henrik och Lotta när han fyller..kändes ju lagom kul till en början. Örjan jobbar och jag har gått på semester,såg fram emot att slösa bort en semestervecka på att vänta på att någon skulle komma hem från jobbet och kanske orka hitta på något =/

Men inte alls,jag ska till sommarens bästa plats och se/höra bästaste Lasse och inte nog med det,jag får nöjet att göra det med en vän jag inte träffat på alldeles för länge! Jag ser fram emot det sjukt mycket,och jag tvivlar inte på att det blir en kväll att lägga till på listan över “sånt som inte glöms i första taget” ;=)

Tre veckor kvar att jobba..herregud det känns som en evighet innan jag får semester!! Men jag får iallafall semester..bästaste Karin stackarn..det gillas inte att hon ska behöva jobba hela sommaren!! Men det kommer bättre tider,Mallorca närmar sig med stora steg;=)

 

Mycket fotboll på TV just nu känns det som..men ibland är det riktigt kul..slängde ihop en tipsrad på jobbet..och tro det eller ej,det går riktigt bra! Men jag vill inte påstå att jag riktigt vet hur jag tippade..hehe.

Nåja Viva España..och Forza Chile..ja vad ska man göra,när det enda blågula jag sett är Brassarna???;=)

Förresten,mina apsnygga skor kom i veckan..beställdes i typ februari,så de var efterlängtade! Nu ska jag bara lära mig att gå i dem oxå ;=)

 

DSC00214 Det här målade jag med schablon på vår vardagsrumsvägg förra veckan förresten..tycker minsann att jag var rätt duktig faktiskt!;=)

1 kommentar:

Linduz sa...

Vad fint du hade skrivit på eran vägg! :)
Å ja Lasse Winnerbäck, jag hoppas på att jag får se honom i Gbg. Annars stryper jag mig. Han är min man, han vet inte bara om det... ;)
Kram!