måndag 17 januari 2011

Min allra första nånsin!

Kolla vad jag har fått!!

 

Beautiful Blogger

Av finaste Stina =)

Man skall tydligen skriva sju saker om sig själv och sen skicka awarden vidare till de bloggar man gillar..

Såå..sju saker om mig då;

1.  Jag har myrfobi..på riktigt alltså! Skogsmyror gör mig helt svettig,jag får hjärtklappning och kan inte vara kvar på platsen. Inte så lyckat i mitt yrke..fröken står på en sten i skogen och håller inte koll på barnen utan spanar frenetiskt efter myrorna som eventuellt kan krypa upp på stenen och attackera henne..Bra? Not..

2. Är smått allergisk mot kroppsbehåring..gillar det inte ens på män..Näe Lena vill ha dem släta,som en nära vän en gång sa..haha. Funkar sådär halvbra med min käre sambo…;=)

3. När jag är ensam hemma dansar jag loss helt galet till “latinmusic”:=) Har gjort det i “hemlighet” i en massa år och att jag ser fullkomligt galen ut fick jag bekräftat när jag nyligen tog mod till mig och körde igång när bara Elliot o jag var hemma..Han kollade skeptiskt på en stund och sa sen; “Mamma,du ser läskig ut när du gör sådär!” Okej..då förstår ni att det är ett stort steg för mig att gå på Zumbapass offentligt,eller hur? ;=)

4. Jag har otroligt svårt att säga de “tre orden”..Kärleksorden alltså. Inte för att jag inte känner dem,utan för att de är liksom..läskiga..Känslomässigt messed up helt enkelt!

5. Jag kan drömma riktigt konstiga drömmar…om folk jag inte ens har typ tänkt på..jamenar riktigt konstiga..;=)..och sen blir jag typ generad när jag träffar på dem! Asjobbigt ju! Minns en gång för väääääldigt längesen när jag hade drömt om en som jag då tyckte,skitful kille i skolan..jag tordes inte åka med skolbussen dagen efter! Jag var inte så gammal då iofs..men va faan!!=)

6. Jag har blivit utsatt för hot och “misshandel” av en tjej..men tordes inte anmäla.. jag drömmer mardrömmar om det ibland,att huggen träffar mig och inte kudden under mitt huvud. Men är huvudet dumt får kroppen lida..och jag hade nog till viss del mig själv att skylla..

7. Jag är rejält blåögd och naiv..tror alltid det bästa om folk och litar alldeles för fort på såna jag egentligen inte känner..det har resulterat i ganska många besvikelser..men även i  några riktigt bra vänner..så jag fortsätter nog att göra så! Filosofin att inte döma någon innan man gått i deras skor eller vad man säger..den lever jag efter!=)

Sådär!

Nu tror jag ju inte att det är så värst många som läser min blogg som jag kan skicka vidare till..men den som lever får se!=)

Chaffismorsa,älskade du,som skriver direkt från hjärtat på ett sätt som jag älskar och beundrar..när du får kraften åter..*kärlek*

och Rocktjejen såklart! En ärlig och kärleksfull person som jag inte känt så länge. En genomsnäll människa som jag gillar massor!

Tanja,kvinnan som vet mer om mig än de flesta,trots att vi inte ses så ofta numera så räknar jag henne som en av få mycket nära vänner..

Jaaa..sen så vet jag faktiskt ingen mer som läser min blogg förutom du Stina..hihi..och självklart får du en tillbaka av mig,trots att du redan har en!

That´s it for today!

*frid*

Inga kommentarer: