söndag 16 januari 2011

Fnasigt

Finns det ordet förresten? Nåja,det är iallafall vad mina händer är..fnasiga! Har försökt beställa världens bästa handcreme i en veckas tid nu,men sidjäveln laddar ju inte ner!!

gardeners-hand-therapy_500x500

Den kommer iallafall från Crabtree & Evelyn och man handlar den på Eleven.se ..ja när sidan funkar vill säga!!=(

Helgen har gått alltför fort som vanligt..vaknade i lördags och mådde kanon! Det var en skum känsla faktiskt..ingen huvudvärk och ingen värk i nacke eller rygg,så otroligt skönt! Jag har drömt så himla mycket konstigt på sista tiden,såna drömmar som jag kommer ihåg när jag vaknar.. Men i lördags morse så var det helt tomt,jag hade sovit drömlöst som en stock hela natten och jag antar att det var därför jag kände mig som en  ny människa!

Men i morse var det som vanligt igen..fattar inte varför jag drömmer så mycket!? Klart man blir trött om sömnen blir avbruten flera gånger per natt och det är full fart i huvudet när man väl sover.. Underliga drömmar oxå,om människor jag inte tänkt på på evigheter,blandat med kändisar,familjemedlemmar och fan vet allt! Skumt det här med att man kan drömma så konstiga saker,sånt som man aldrig ens skulle tänka på att göra/tycka/känna när man är vaken. Vad är det som styr sånt tro..Konstigt det här med det undermedvetna..och jag hoppas verkligen att jag inte pratar i sömnen!!

Ja ja..nu är det bara att ladda för en ny vecka..innehållet kan man aldrig veta..förutom stängdag på jobbet imorgon och begravning på torsdag..Inget jag ser fram emot kan jag lova,det kommer att bli en tung dag.

Ha det!

Inga kommentarer: