måndag 10 januari 2011

slut i rutan

dags att börja jobba igen då! Känns som att jag varit ledig jättelänge..Skönt,men man får visst aldrig nog av ledighet..Tänk om man kunde vinna sisådär 25000 i månaden i typ 25 år..då skulle jag vara en mycket trevligare människa,jobba några dagar i veckan bara för att det är roligt. Tänk vilken snäll fröken jag skulle vara!;=)

Har inte gjort så värst mycket av det jag skulle göra när jag var ledig..förutom att plocka fram och städa bort julen då.. Har inte träffat alla jag skulle och ville träffa,har inte dansat så mycket som jag tänkte…Men jag har läst,lyssnat på musik,sett film,träffat iaf några nära och kära och jag har haft tid att vara med Elliot! Good enough!!=)

Just nu sitter jag och fixar lite musik till en ny skiva jag ska ha i bilen..glad musik.. bästa stället att lyssna på musik är verkligen i bilen=).

Såg en bra film igår förresten; “ Winters Bone” hette den och den rekommenderas..ingen action precis,men klart sevärd!!

Snart dags att stoppa Elliot i säng och sen lite CSI..

Inga kommentarer: