onsdag 3 mars 2010

 http://www.youtube.com/watch?v=TqaqJs8soQI

Anna Bergendahl – This is my life

tror jag gillar den här..mer och mer..men den har ju inte en suck i Eurovisionen såklart! Men Kanske Salem al Fakir..eller Darin..

Idag blev det en kort dag på jobbet,slutade redan halv ett,körde förbi verksta´n med bilen så de fick mäta oljenivån..å sen bar det av hemåt! INGEN SHOPPING!! Brukar alltid bli en tur förbi Tuna Park när jag slutar tidigt, men idag var jag förnuftig och åkte hem haha..Måste nog ta lite köpstopp ett tag..men det är ju sååå mycket jag vill ha!!!=)

Nej nu ska jag äta lite tänkte jag,gjorde världens godaste ostkaka/ungspannkaka igår och den går allt ner idag med,blåbär till blir finfint =) Kan inte fatta att trots allt jag smäller i mej så går det stadigt,sakta men säkert, nedåt!=)

..och snart e det löördag ;=))

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

Ostkaka/pannkaka? Har du recept på det, det lät smarrigt :)