måndag 15 mars 2010

Pretto!!

Läste en blogg idag och blev lite fundersam.. jag läser en hel del bloggar,tycker det är kul..vänners bloggar är ju alltid roligast,men jag läser en hel del modebloggar oxå. Roligt med kläder,olika stilar osv.. I just den här bloggen så är det en helt vanlig tjej som skriver,ingen sån där “inne” bloggare alls..hon verkar däremot ha en viss försmak för märkeskläder..det är mycket Acne, Hope osv.. Men det är ju var och ens ensak(och ekonomi-sak haha) vad man föredrar. Inlägget jag fastnade i var ett där hon skriver att hon tycker det finns gott om trashiga bloggare med dålig smak..och vill att andra skall lämna kommentarer om vilka de tycker är exempel på såna..

Jag skulle nog vilja tycka att det är ruggigt inskränkt att uttrycka sig så..alla har väl rätt till sin egen stil och vem är hon att avgöra vad som är bra smak??

Nåja, irriterad på värdsliga ting kan jag bli ibland haha..men jag önskar iallafall att jag var en sån som hade just en egen stil!! Och tycker inte att du blir det minsta mer stilsäker pga att du köper just det där märket..;=)

Fick höra på jobbet idag att jag har en ny läsare! Blir så glad att få veta att någon läser ;=)

Och du Emilie,jag har INTE shoppat de här skorna..ännu! ;=)

2950-280-20vagabond.se

1 kommentar:

emilie sa...

hihi... de gör du snart de var oxå snygga....