tisdag 30 mars 2010

Tänk så glad man kan bli!

Häromdagen körde jag sönder mixern..japp..bara sådär! Det smattrade till väldigt misstänkt,började lukta och ryka.. Insåg att i just den här mixern ska man tydligen inte köra frysta björnbär! Vid närmare inspektion av motorgrejen därunder..typ..så såg jag att det inte fanns en endaste..typ..”kugge” kvar i det lilla..typ..”drevet” ..ja ja,ni fattar vad jag menar!?

Nähä..no more smoothies tänker man liksom då..=/ Klagar till mannen om skitkvalité och sånt..skyller inte alls ifrån mig(!!?)

Men så idag, ja men vad kommer inte med posten? Jo den här!!

126245_1 DEN klarar säkert björnbär!!!!!! ;=)

2 kommentarer:

Molle sa...

Hehehe! illa ;)

Linduz sa...

Tack! Jag hör av mig när jag vet om jag ska jobba.
Vilka lyx tider du har då... :)
Jag gör min sista intro dag i morgon, senkan det bli när som helst jag får jobba.
Det går buss till jobbet, så skjuts behöver jag bara till tågstationen.
Tack igen. Kram!