tisdag 23 mars 2010

torka,torka..

och då menar jag inte den sorts torka som jag sysslar med på jobbet..alltså bajs..utan idétorka! Har helt slut alltså,på allt vad idéer heter..vet inte vad jag skall hitta på att göra,vet inte vad jag skall slänga på mig på morgonen, vet inte vad jag vill ha att äta, vet inte vad jag skall skriva i bloggen,vet inte hur jag vill ha det i vardagsrummet när vi ska göra om osv..osv.. Hopplöst!!
Men jag vet att jag vill att det ska bli vår NU!!

Idag har det iallafall varit en rätt så hygglig dag..trots att någon alldeles fruktansvärt vidrig människa..ja läs människa..hade bajsat(!!?) på gården på jobbet och att jag lyckades slänga ett av våra barns nedkissade kläder i sopsäcken(vilket jag som tur var kom på senare på dagen och då såklart fick rota runt i den härliga sopsäcken,fylld med du vill INTE veta vad..)! Men överlag en helt okej dag,trots regn och skitväder!

Imorgon ska jag tillbaka till verksta´n med bilen,få oljenivån kollad och beställa tid för service..shit fan vad jag har blivit mekanisk sen jag blev med bil!=) Sen ska jag hälsa på Vonkan minsann..det var inte igår=)

Nu kommer snart Linda så ha det gott alla goa..och speciellt du Cattis!!=))

3 kommentarer:

Molle sa...

Härlig del av dagen Lena ;)

Läste att grindarna till gården inte var dom bästa. Och några klättrat :D

Hoppas allt är bra med dig ;)

CM sa...

Hej bästaste kusin :)
Såklart ska jag med på lördag om min chef kan bestämma sig någon gång. Suck. Har skickat två mail och tjatat idag, så snart måste han ju ge sig :)
Får lorta in efter en biljett i morgon för plånkan är tom som en urdrucken colaburk :(
Kram, kram o jag hör av mig så fort chef(jäveln) har bestämmt sig.

emilie sa...

hihihi... hmm härlig "upplevelse" med sopsäcken ;o)

hade gott emilie