fredag 21 maj 2010

Saccosäcken..

Fredagskväll och det är ju helt sjukt hur trött man kan vara,trots att jag vabbat  hela veckan förutom idag! Grus i ögonen,fetvadd i huvudet och cement i kroppen liksom.. Tack gode gud att sonen är hos sin far med de tre kompisarna som skulle sova över,för jag hade nog självdött om de skulle varit här misstänker jag=)

Veckan som varit har,trots oron över Elliots “konstiga” febertoppar,varit kanon.Vädret är ju helt osannolikt..jag har premiärbadat i poolen utan att frysa ihjäl..och jag är inte den som badar i första taget kan jag lova! Vi har hållit sams..vilket iofs kan bero på många doser alvedon haha..och bara en sån sak gör ju livet sååå mycket trevligare!

En vecka kvar till bröllop i Ockelbo. Ska bli så himla kul att träffa framförallt kusin Theresa och hennes familj..men självklart saknar jag hela tjocka familjen oxå ;=)

Nej nu ska “saccosäcken Larsson” krypa ner i soffan och försöka kolla lite tv innan ögonen faller ihop.. Imorgon hoppas jag på lite vin och trevligt sällskap!

1 kommentar:

Elin sa...

Tack så mycket! Vad kul att höra! :)