tisdag 11 maj 2010

tager du…

denna klänning,att älska i vått och torrt och lovar du att använda den minst en gång mer än på lillebrors bröllop??

Jag veeet ju inte!! Vet inte ens om jag kan ha den på bröllopet! När jag köpte den så var jag säker..nu känns det som att den kanske är för enkel på nåt vis..eller för “somrig”..det är ju inte dags förrän i slutet på augusti..och det är ju fint “Östermalmsbröllop”.. Fan vad jag hatar att aldrig bli nöjd =/

Nåja..jag får väl hitta någon annan om det känns helt fel när det börjar närma sig..

no39_normal Style: "CAK_091109_HM 19 H2 FLASH +2"

Jaja..vääärdsliga problem!!

 

Nu är det nedförsbacke mot helg iallafall..kort jobbdag i morgon och sen ledig i fyra hela dagar!=) Me like!

2 kommentarer:

Tesen sa...

Jätte fin klänning!!
Om du inte amvänder den till bröllopet så passar den nog för en middag eller två i Grebbestad under sommaren =)

WellbeingOfMe - Välmående, LCHF-kost, Träning & Positiv energi sa...

SV: Ja, pofiber är toppen tycker jag!

Tacobröd på pofiber lät spännande. Hur gjorde du det då? Som vanliga Pones eller någon annan variant?