måndag 5 juli 2010

jodå så att..

sjukt dåligt med uppdateringar här just nu,men det lockar ju föga att sätta sig inne med datorn när det är så underbart väder ute!!

Dagarna handlar mest om att torka svetten ur pannan mellan doppen i poolen haha..Jag är så sjukt glad att vi skaffade den där lilla pölen,jag som verkligen hatar offentliga bad,skulle ha blivit galen utan den i den här värmen! Det är sjukt skönt att kunna studsa ur sängen på morgonen och svalka sig med ett dopp,för att inte tala om kvällsbadet när man har 28 grader varmt i sovrummet!

 

DSC00241I år har faktiskt Elliot varit mer badkruka än jag..se bara här på den otroligt avslappnade positionen =))

Nu är det bara fyra (4) arbetsdagar kvar till semester,det ska bli sååå skönt!! Jag hoppas bara att vädret håller i sig,att det är såhär när vi ska på Winnerbäck..och självklart helst resten av tiden oxå;=)

Veckan som är ser ut på detta vis;

Onsdag: big match..om Tyskland vinner blir jag galen..mannen kommer att bli drygare än Yes och jag måste väl sova borta eller nåt liknande ;=) Viva España för sjutton!!!

Torsdag:Lönesamtal på jobbet..känns lagom kul,men jag skiter i att fjäska för några hundralappar..jag klarar mig finfint på min lön,är nöjd med mitt jobb och gör det bra!Jag vet att jag är uppskattad av de som räknas,dvs barn,föräldrar och arbetskamrater..that´s good enough for me!=)

Fredag: Semester=)))ett glas vin kanske??

Lördag: Elliot skall firas lite i förskott,han är på Gotland på sin födelsedag..och dagen till ära skall jag få träffa min systerdotter för första gången!! I can´t wait!=)

Söndag: traditionsenlig Hamburgersöndag med fam.Idling/Lundin. Hamburgare är en klart underskattad rätt som kan ätas med typ HUR mycket tillbehör som helst.Så det så!!;=)

Nu så..dags för ett dopp..sen CSI..=)

Ha det bäst..om det nu är någon som läser!

1 kommentar:

C sa...

Sv: Jag läste igenom mitt eget inlägg igen, och insåg att jag skrev det som om det vore Edward som varit naken, tyvärr var inte det fallet. Utan det var Jacob som var nakenfis!