söndag 22 augusti 2010

Hamstersjuka..

Det känns riktigt roligt nu! En vecka kvar tills vi åker och vad händer då? Jo men visst,jag får väl tandvärk! Eller käkvärk kanske stämmer bättre,för tanden har jag inte ont i utan det är käken som är problemet..ser ut som en hamster faktiskt.Så imorgon blir det till att försöka få en akuttid hos tandläkaren,mitt absoluta favortiställe! Är precis livrädd och har redan jordens huvudvärk över besöket! Drömmer mardrömmar om de tandläkare som passerat i mitt liv och alla är lika elaka..hemska människoplågare!

Nåja,för övrigt så var det stort 50 års kalajs för farbror Krister igår och det var riktigt trevligt=) Jag är verkligen släkt med en hög härliga människor,som jag gillar massor och träffar alldeles för sällan..Det känns fint att se att det växer upp en ny generation Larssons,som alldeles säkert blir exakt lika enastående trevliga som vi i de äldre generationerna =)

Farmor satt med hela kvällen,mitt i röran av barn,barnbarn och barnbarnsbarn..det måste vara en rätt mäktig känsla att veta att ingen av oss hade funnits om det inte hade varit för henne och farfar..Jag önskar att jag får uppleva det i framtiden!

2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Det var banne mig ett darn trevligt kalajs :) Jag kände mig glad i hela kroppen när jag åkte till jobbet sen.
Alla kidsen verkade som de hade exakt hur kul som helst :)
Visst var det roligt att mormor orkade vara med ända tills vi åkte hem? Hon är allt bra pigg, gumman :)
Hoppas det fixar sig med tandvärken!
Massor av kramar

smallthingsinlife sa...

japp,det var det verkligen=) och den nya generationen verkade roa sig som bara den,det hade varit askul enligt Elliot=)
Tandfan åker ut 29 september,innan dess blir det semester på pencillin,men man fåååår dricka vin,det lovade snälla tandläkaren=))