tisdag 30 november 2010

Äggsjuk

Mannen säger att jag är sjuk för att jag äter så mycket ägg..tror jag inte ett skit på! Har ju hållit på snart ett år med min egen lilla LCHF variant och inte har jag blivit sjuk i maggen av det tidigare! Nej nån illsint baskelusk tror jag mer på faktiskt.. Men idag har det varit skapligt stabilt,så på torsdag är jag förhoppningsvis redo för “arbeit” igen =)

Vill återkomma till ett tidigare inlägg jag gjort..det ÄR förbaskat dyrt att vara hemma sjuk!! Och då menar jag inte att man självklart förlorar lön,utan att man fullkomligt förlorar förståndet oxå! Jag blir inte galen i allmänhet,men jag blir nätshoppargalen!

Nu har jag iallafall riktat in mig på julklappsköp, inbillar mig att det är lite mer legitimt i dessa tider än att tokshoppa till mig själv?!

Ikväll råder total förvirring förresten. Mina rutiner är helt ur balans och jag vet inte alls vad jag ska ta mig till klockan nio!..Femman har visst brist på avsnitt så Desperate Housewifes utgår! För att citera ett visst ex i en viss hamstersituation som vi inte behöver gå in på här..;”Vad göra???” =) Det är ju ingen större risk att de har satt in något annat sevärt och 21.00 ÄR min tv-tid!! Mierda!!  Visst skulle jag kunna diska..hänga tvätt..städa åt sköldpaddshelvetena för att vara snäll mot sonen..fixa underlaget inför mitt medarbetarsamtal osv..men jag BRUKAR titta på tv!! Lika bra att gå och sova..

Avslutar med en tanke till käraste kusin..som liksom sitter där hon sitter..och brukar hon titta på Desperate H..ja då är jag mer ledsen för hennes skull än min faktiskt!

Ha en fin kväll!=)

1 kommentar:

Casandra sa...

Kul att ni tycker vi är lika, det tyckte Ronny (tatueraren) med. Jag har inte tänkt på det alls innan folk började kommentera det, men vi är nog bannemig rätt lika! :P