söndag 23 januari 2011

halsont

Har tillbringat några dagar i soffan..något skumt pågår i min hals! Känns som att jag har en golfboll i svalget liksom,och livrädd för halsfluss som jag är springer jag och lyser med ficklampan 100 gånger om dagen för att leta vita prickar! Men inga såna ännu..och ingen golfboll heller för den delen!

I torsdags va vi på begravningen och den var fin..sorglig såklart,men jag tror att om Bernt hade fått välja,så hade det nog gått till ungefär så som det gjorde. Jag brukar verkligen avsky det där fikat som skall vara efteråt..men den här gången kändes det som att Bernt verkligen var “närvarande”. Vi pratade mycket om honom och så är de fyra “barnen” så lika honom,alla på sitt sätt! Jag tror att han gillade att se dem tillsammans=)

De hade valt “My Way” som in och utgångsmusik..och bättre val kunde de inte ha gjort!

Nu ska jag fortsätta min “vampyrorgie”.. Har kollat hela säsong 2 av Vampire Diaries”..så nu fortsätter jag väl med senaste säsongen True Blood..

Later!

2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Låter bra att begravningen kändes som att det gick i rätt anda, så att säga. Det är ju aldrig roligt men man vill ändå att det ska kännas rätt, det blir liiiite lättare då, mer äkta.
Saknar dig, gumman, vi måste ses så att jag kan hjälpa dig upp ur gropen!
KRAM!

smallthingsinlife sa...

nej det är alltid jobbigt på begravningar,man blir helt slut efteråt.. Saknar dej oxå,på fredag it is!Kram!<3