tisdag 18 januari 2011

klantarsel

Den här ringen har jag suktat efter i evigheter..

 

r_feather_silver_main

På julafton var tomten snäll och jag fick den=)

Men vad har jag gjort nu då..jo tappat den såklart!

Tjurigt =(

För övrigt har dagen mest bestått av bajs. Bajs högt och lågt.Bajs bajs fan så äckligt det är med bajs!Nästan lika äckligt som snor faktiskt..eller kräks..

Jag har nog valt fel bransch

Har  varit på banken i veckan,det var ett möte angående placering av pensionspengar..Nu håller Swedbank i mina svindlande summor.

Det var inget roligt möte ska ni veta!

Skitsamma,jag inbillar mig att man kommer att leva billigt i Spanien när jag kommit till pensionärsstadiet.

Om man kommer till pensionärsstadiet vill säga.

Det rumlar runt i min mage nu känner jag. Det gör det i Karins oxå,men hon är fullt förståeligt mycket gladare för sitt rummel än vad jag är för mitt =)

Sofftime nu!

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

Inte roligt att det rumlar i magen på dig. Mycket roligare att det gör det på Karin :)