onsdag 2 februari 2011

Ruskprick

..snuskprick..vit prick..prickjävel helt enkelt!! Jag har sett den, men jag vet inte om jag tänker låtsas om den! Först o främst är det dåligt med folk på jobbet och inga vikarier finns det heller tydligen..riktigt taskigt blisjuk utgångsläge redan där alltså. Sen så blir det ju lite knivigt att åka och träffa familjen i Ockelbo i helgen..redan när jag flaggade förkylningsvarning så blev den lätt hypokondriska delen av den vettskrämd,så har jag minsta lilla släng av halsfluss blir jag nog satt i karantän i nån fäbod.. Vilket skulle bli väldigt kallt.. och ensamt!
Så vi får väl se.. står jag ut så mörkar jag nog pricken.
Och så är det ju Zumba imorgon oxå.
Jävla skitprick!!




Location:Sängen,hemma

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

Blä! Håll för öron och ögon och ta några alvedon och låtsas som det regnar. Men stanna hemma från dansen, det är inte bra att träna när man är (viskar) sjuk.
Kram, kram