onsdag 9 februari 2011

slow..

..borde skicka sonen i säng nu..men jag orkar fan inte! Kan kanske vara höjden av slöhet att inte orka det..kan vara så. Ont i armen har han stackarn oxå..stelkramp..sprutan alltså! Men jag orkar liksom inte bry mig om det heller..det brukar gå över fortare om jag inte bryr mig.

Skitmorsa

Har bara gjort jag-saker idag..zumbat..slöat..ägnat åtskilliga timmar till att kolla in väskor på nätet. FAN så tråkigt jag har! Jag ÄR tråkig! Just nu iallafall..ibland kan jag faktiskt vara ganska kul. Men inte nu,jag har ingen lust.

Vilken väska ska jag ta?

 

väska1              väska2

 

väska3

VÄRDSLIGA BEKYMMER

Utvecklingsamtal på jobbet imorgon,det gillar jag! Då får vi beröm,för vi har såna kanonföräldrar..och vem gillar inte det?

Nu ska han i säng!

Åkte skoter i helgen förresten.Himla kul var det!=)

1 kommentar:

Lindgrenevent sa...

snygga väskor !
vart kommer de ifrån?