onsdag 2 mars 2011

barnsligt roligt;=)



Förlåååt..jag veeet att det finns en hel massa folk som tycker detta är sååå hemskt..stackars lilla barn liksom..men vad faaan! Jag tror inte för ett ögonblick att detta har skadat den lilla faktiskt,helt ärligt så är det här inte långt ifrån saker som jag ser varje dag på mitt jobb. Skillnaden är väl att barnen där inte är utrustade med flaskor och utklädda till fylleturister..men jag antar att de i den åldern inte direkt VET vad för slags flaska de har i handen och sannerligen så klär de nog ut sig till något ganska liknande var dag..
Näe släpp loss lite,se det roliga i det hela och var inte så j-la pretto! (hatord nr.1 just nu..)

Jag gör det.. asgarvar..skrattar så jag gråter faktiskt =))

2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Jag garvar lika gott som du! Det är ju sjukt kul! :D

Lindgrenevent sa...

:)
ja du! Vad ska man säga!