måndag 7 mars 2011

Jag gillar inte "väntadraken"! Blir superstressad när datorn segar... sicket världsligt problem;=)
Livet leker inte härhemma just nu.. Vaknade vid två inatt av att jag trodde någon dog! Men det var mannen som kräktes.. Det har han inte gjort en endaste gång sen jag träffade honom, och knappt innan dess heller enligt honom. Sådär fortsatte det resten av natten,så att sova var inte att tänka på.. Upp ur sängen för att gå till jobbet.. då har Elliot huvudvärk.. Okej då får de vara hemma tänker jag.. men insåg att Örjan inte var direkt kapabel att ta hand om sjuk Elliot.. och vice versa kan man säga. Så nu sitter jag här, jag som äntligen mår riktigt skapligt själv, hemma från jobbet med världens dåligaste samvete=(




3 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Vem sjutton är väntadraken???

smallthingsinlife sa...

haha den där grejen som kommer fram när datorn "tänker" liksom..iallafall hos mig är det en drake..annars brukar den se ut som ett timglas..fråga inte varför jag har en drake!!;=)

Chaffismorsa sa...

Jag vill också ha en drake! Den är ju jättemycket sötare än den fula ringen som jag får på min burk :(
Jag får googla det och se om jag också kan få en drake!