onsdag 30 mars 2011

Njaaa..jag är sådär..

…bra på datorer,det kan jag villigt erkänna. Men det är ju roligt att vissa TROR att jag kan en del =) Har nyss varit ute hos min kära bonusmamma och fixat med hennes nya,och som tur var så gick det bra! Sen kan ju de enklaste saker,som att installera Skype och Spotify bli hur krångligt som helst när det varken finns användarnamn eller lösenord sparat…;=) Men nu så!

Annars har det varit en lugn dag,kollat på en hel säsong av “The Walking Dead”..helt okej men inte lika bra som t ex Vampire Diaries såklart!

Tänkte beställa hem byxdressen och en klänning från H&M..men dressen levererades inte förrän i början av maj,så där vågade jag inte chansa, och när jag skulle beställa klänningen så krånglade sidan så det gick inte alls =( Jaja..nya tag!

Nu blir det dusch och sen Efterlyst..vilket innebär mardrömmar inatt antar jag. Skumt,kan kolla hur mycket skräck som helst utan att drömma,men Efterlyst,ja se det går inte alls! Förmodligen för att monstren där är på riktigt…

Ha det!=)

Inga kommentarer: