söndag 13 mars 2011

söndag..

..snart slut på helgen alltså och jag hade räknat med att må bra nu faktiskt. Men icke,visst magsjukan är ju över men magen mår inte bra..lätt illamående och värk,men de som haft vinterkräksjukan säger att sånt kan hålla i sig ett par veckor efteråt ..Trist!

Och han Saade vann igår..jag tippade såklart fel,valet föll på Danny,jag tänkte att jag tar den av de två som är minst tjatig liksom..men det blev ju fel=) Sitsamma,vi hade en trevlig kväll iallafall och åt första utegrillade maten! Nice=)

Idag hade jag tänkt göra nytta..plocka undan värsta vinterkläderna och röja/plocka i ordning i min garderob..men jag har liksom inte riktigt kommit till skott ännu..;=)

Det enda som står på agendan är Elliots fäktning klockan tre..så jag har gott om tid hehe..

Annars kan man ju bara sitta i soffan och drömma om bättre tider..det funkar ju =)

 

gull2

Ha de!

Inga kommentarer: