tisdag 29 mars 2011

trist slut på en kanonhelg..

Men javisst,ag blev väl magsjuk igen!! Helt otroligt..Så nu väntar jag in 48-timmarsregeln på jobbet..känns ganska drygt men eftersom jag själv blir vansinnigt irriterad när den inte efterlevs av andra så gör jag det naturligvis själv även om jag mår bra idag. Magsjuka vill man liksom inte smitta någon med!

Har ägnat en stor del av dagen framför datorn..MÅSTE hitta något bra att ta på mig på ett stundande försommarbröllop =) Lättare sagt än gjort måste jag säga,jag vet inte alls vad jag vill ha. Har en lite tanke på en byxdress från H&M..men vet inte om det skulle passa mig.. Ska nog beställa hem den iallafall för att prova,annars kan jag inte riktigt släppa tanken =) Frågan är ju bara vad man ska ha till den..bröllopet är i slutet på maj och det kan ju vara kallt + att vi skall tillbringa en del av dagen på båt ute på Skagerakk..kan blåsa riktigt kallt på sjön!

Nåja..har lite tid på mig ännu!

Började plöja igenom TV serien “The Walking Dead” oxå..verkar vara ett helt okej substitut tills “Vampire Dairies” och “True Blood” startar nya säsonger..

 

Kastar in lite bilder på eventuella klänningskandidater.. ;=)

 

DMA55_83317_35026_99_9999

Byxdressen..

 

MMA88_0008_099R_82122

 

MMA35_0046_094R_83776

Allt ovan från H&M

 

Vad säger ni??

1 kommentar:

isa sa...

Jag gillar hms klänningar. har själv köpt en massa nu till resan som vi åker iväg på i över morgon. vilken söt blogg du har. gilalr mixen. hittade dig via lindas blogg och ville säga hej. mvh isa