söndag 5 juni 2011

Söndag

 

Idag har det varit stora städardagen..och fasen vilken tid det tar att städa långsamt och försiktigt!! Har nog ändå hållit igång lite för mycket,för det känns i maggen, men fan så skönt att det är gjort! Har tillochmed frostat ur frysen och diskat filtret till köksfläkten! Fy fan va jag e bra!=)

Och eftersom jag varit så duktig har jag nätshoppat present till mig själv!

 

                     Art_nr-2011-1_2015

 

Precis vad jag letat efter,fast jag inte visste om det liksom=) Älskar dödskallar..och så ville jag ha ett nytt armband med lite färg..och hoppsan,där var det ju=) Märket är GoodHabit och det finns hos Lyxxa.se.

Tack Lena! Varsågod Lena!

Måndag imorgon,fast söndag ändå.. Ser ut att bli en bra vecka, som iofs tyvärr startar med att jag måste städa till äckelpaddorna imorgon..men sen blir det Eskilstuna med Tanja och Disa på tisdag och fika med dem och Karin och Milo på torsdag, då kommer även Elliot hem på kvällen och sen är det skolavslutningsdags på fredag. Lördagen är det dags att träffa jobbarkompisarna på lite vin och mat och det ska bli så mysigt!

Nu är det snart dags att checka in på Hästvägen för lite hamburgersöndag..och det är inte alls fel kan jag lova! =)

Ha en härlig kväll..trots vindarna, det ska jag ha!=)

Inga kommentarer: