lördag 4 juni 2011

Torka!!

 

Jisses vilken bloggtorka jag har! Kan inte komma på något vettigt att skriva om,trots att det händer både ett och annat runt omkring just nu.. Lille Milo har kommit till världen och han är något av det sötaste jag sett =) Söta barn delar jag in i två kategorier haha..de “tidiga”..och där är ju Elliot och Disa i särklass vackrast på jorden..och så de “vanliga”,där Ebba och Milo ligger på delad första plats, så det så!=)

Och medan det alltså tillkommit en del i mitt liv,så har det oxå fallit bort något. Inget allvarligt.

Input = Milo  

Output = Blindtarm

Inget man kan jämföra direkt;=))

Vi har oxå varit på ett underbart bröllop! Fanns inget som var fel där..kärlek,goda vänner,sol,hav,båt,god mat,dans,vin…you name it!

 

Nu vaknar mannen i huset och jag behöver frukost!!!

Ha det gott i värmen=)

1 kommentar:

Tanja sa...

Jaaaa, nu får du skärpa dig, blogga mer NU ;o) och inte illa att va i särklass säger nog Disa och tackar hjärtligt. Har provat ring dig hela fm men bara upptaget, antar du e på nätet. Hoppas de är bättre meds dig så hörs vi snart <3 Kramar