onsdag 4 januari 2012

Mi Casa…

 

Nu laddar vi för vår!

Julen är över och imorgon skall den ut..Har jag iallafall planerat =)

Hoppas er jul varit lika lugn och fridfull som min,och att 2012 har startat på bästa möjliga sätt! Själv dras jag med nåt virus som ger mig huvudvärk och halsont sisådär varannan dag,och det är ju måttligt roligt för nu har det hållit på så i ungefär en månad=(

Men annars är det skapligt =) Trettonhelgen spenderar vi hos mor i Ockelbo,alltid lika avkopplande att vara där så det ser jag fram emot + att vi får träffa lillebror, Louise och lilla Elsa igen! Det blir alldeles för sällan…

Den första februari startar vi med våra visningar för Zelected By Houze och vi har fyra bokningar klara i februari hittills! Känns jättespännande och aningen nervöst, men det ska allt gå bra! =) Nya kollektionen kommer till oss i mitten av januari, och att öppna de paketen det ska bli riktigt sköj! =)

Av naturliga skäl ligger jag alltså lite lågt med investeringar i inrednings väg inför våren,men en sak ska jag köpa så fort jag får tag på den..nämligen kudden på bilden här nedanför! “ Mi Casa es Su Casa” .. Mitt hem är ditt hem..välkommen..typ ;=)

 

day

Bild från Day Home

Happy Trettonhelg på er ;=)

Inga kommentarer: