söndag 26 februari 2012

Vågar man hoppas?

Är det vår nu?? Njaa..jag vågar nog inte tro på det ännu,men njuter av torra vägbanor och att solen värmer=)

Ruggigt dålig uppdatering här på bloggen nu, men jag saknar inspiration.. har inget att skriva om känns det som!

Nåja,mindre än en månad kvar tills solen och värmen infinner sig i mitt liv,för en vecka iallafall, och det ska bli sååå skönt! Med tanke på att lilleman Milo ska med på resan så blir det nog mest Meloneras och dess omgivningar vi kommer att befinna oss i, men måste iallafall lägga in en bild från vackraste “riktiga” Gran Canaria! =)

roquebentyaga

 

Innan dess ska jag tydligen fylla nytt år oxå..och jag har kapitulerat och önskar mig en sån här ;=)

onepiece_rosa_plain111-1

Men även en top från Hanky Panky kan duga! ;=)

182158-2253_5

Fasen vilket trist blogginlägg!

Over and out!

Inga kommentarer: