söndag 4 mars 2012

..jag skulle ju inte!…

Hmm..precis..jag skulle ju inte klicka hem nya kläder till resan..

206915-0059_1

Men en svart sån här kunde jag inte låta bli..

hmprodCAS9O9ON

..och de här..eftersom jag bor i jeansshorts på sommaren och lite färg är ju trevligt;=)

jeans

Sen blev det ett par helt vanliga snäva jeans, mina favoriter håller på att ramla sönder! Men dessa fick åka tillbaka. Jag beställde i min gamla vanliga storlek och får nu byta till två storlekar mindre =) Om det kändes trist? Näe inte ett minstaste dugg faktiskt!! ;=))

Tycker inte det hänt så mycket med kroppen,trots att 13 kilo av mig försvunnit, det syns nog inte direkt,men jag märker det iallafall på kläderna;=)

Bra jobbat Lena!=))

23 dagar kvar till sol och värme!

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

13 kg Lena! Fan vad du är duktig! :) Det är alltid lika kul när man upptäcker att man måste köpa mindre kläder, man blir liksom så där extra glad i hjärtat då. Och då FÅR man köpa nytt, vad ska man annars ha på sig? ;)