lördag 21 april 2012

gillar mer än vädret..

 

..gör jag dessa armband=) Så klick klick!

11838471-origpic-f9d5a4

11841159-origpic-8a321f

finns hos JFR för runt 100-lappen!

Inget vidare vårväder nuförtiden måste jag påstå.. Tillbringade förmiddagen på en isande kall fotbollsplan och höll på att frysa häcken av mig! Men mest synd var det ju ändå om det tappra grabbarna på planen.. min var inte ens utrustad med långkalsonger under matchstället..=(

Men vad kan man begära av en 11-åring som tydligen skall tänka på sånt själv.. Frös gjorde han iallafall..Och eftersom jag inte hade några extrakläder i bakfickan så kunde jag inte göra nåt åt det. Men men,det är ju jag som får vabba om han blir sjuk så varför tänka på såna petitesser.

Slutgnällt!

Blir som oftast en lugn hemmakväll,förmodligen i rosa sparkdräkt, för mig. Ser grymt mycket fram emot nästa helg,då vi ska till Södertälje och hälsa på bästa Herr och Fru Perfekt (jo,sant faktiskt) och umgås med dem och bästa Eva och Anders! Åh vad jag tokälskar de tjejerna, som funnits där sedan barnsben och alltid,alltid kommer ha en mycket stor plats i mitt hjärta!

Mer att se fram emot finns det faktiskt oxå=) Mitt allra första besök på Gekå´s och Ullared stundar i maj! Åker med 7 jobbarkompisar och misstänker att det blir en resa att skratta åt länge! =)

Nehe..ingen sol ute alltså..dags att bege sig ner i källaren till Playa del Walk In kanske…eller oxå se de nya avsnitten av “The Killing”.. ?

Det får bli en dos Kinnaman innan playan tror jag!

hasta luego locas! ;=)

Inga kommentarer: