lördag 26 maj 2012

Ibland är det bara så jävla uppenbart att jag faktiskt är ganska så själv. Ensam är fel ord,för det är jag inte...men själv.
Ganska dumt att se till att hamna i den sitsen kan man ju tycka,när jag egentligen inte är en sån där "självig" person. Men jag är bara så trött liksom... och samtidigt rastlös! Kanonkombo=(

Näe men ryck upp dig nu för fan Larsson,livet leker,solen skiner! Kastar väl på en karré på grillen och ser fram emot en helkväll med Eurovision och en sovande sambo.. Vilket ju kan vara lika bra det eftersom jag är på sånt jäkla solskenshumör.

1 kommentar:

Tesen sa...

Haha.... Jag känner sååå igen mig! Verkligen ingen "självig" person, men...... Låt mig va ifred för jag är trött! Inte lätt det där vännen ;-)
(och sovande sambo, eller man i mitt läge, känns oxå igen)