tisdag 8 maj 2012

Lovely Day =)

Dagar som idag tvivlar jag inte på att jag älskar mitt jobb. Lagom stor barngrupp,tillräckligt med personal,och så vackert väder på det! Underbart =)

Ledig dag imorgon. Kära mor kommer på besök onsdag till lördag, det var så längesen hon var här nu och det ska bli mysigt! Elliot kommer hit redan imorgon istället för på fredag och det gillas ju oxå såklart =)

Och så på lördag är det dags att bli av med oskulden... Ullaredsoskulden alltså ;=) Har aldrig varit där förr, men nu är det dags. Åker med fem jobbarkompisar och jag misstänker att vi kommer ha kul som fan=)
Beräknas tillbaka hemma söndag... om de inte tappat bort mig.

Slänger med en bild på nya älsklingsmöbeln på altanen. I Love =)
( om jag nu bara fick måla om väggen vit oxå,så vore jag ännu mer nöjd...)

1 kommentar:

Chatto sa...

ojojoj nu blir man ju rädd!!! Men ajg säger väl lycka till i shoppingmeckat och ha så himla roligt!