måndag 4 juni 2012

I don´t like Mondays..

 

Fast idag har det varit okej. Dvs jag har fått en del gjort iallafall. Fixat och rensat på båda datorerna till exempel. Jag är så sjukt dålig på att göra såna däringa fragmenteringar och allt vad det heter!

Men det skall visst göras då och då och nu är det gjort.

Annars har jag mest gjort ingenting,förkylningen eller vad det nu var känns bättre, trycket vid bihålorna har släppt och huvudvärken är tillbaka på sin mer normala nivå och den har jag ju lärt mig att leva med liksom. Så imorgon blir det jobb igen. Känns som alltid mindre roligt att komma tillbaka efter sjukdom… man ligger ju inte på topp då liksom. Men det är väl bara att gilla läget. För vissa antar jag att det är dålig arbetsmoral att inte jobba när man är dålig, men jag vägrar att göra det! Jag går fan inte till jobbet och snorar och mår kass. Jag tycker inte att jag är “a better person” för att jag orkar halta fram med en unge på varje arm. Har jag ont eller är dålig så är jag hemma punkt slut. Det finns ingen som tackar mig för det och mitt jobb är mitt jobb,inte mitt liv…

Kom nyss hem från Åsen, där Karin och jag har tagit tag i vår obefintliga kondition..igen.. ;=)

Idag blev det bara en runda och sen körde jag Plankan och armhävningar med Tabata-timern när jag kom hem.

Det får allt duga.

Har gjort två efterlängtade inköp oxå..klick, klick! =)

131054785198587747

Den här har jag velat ha lääänge! Nu är den min och den kommer bli såå snygg med slappa jeans.

Från Haléns av alla ställen..

fi1220122_asis_1

Sen den perfekta (enligt mig då såklart..) sommar- clutchen. Färgerna är så fina!

Från Boozt.

Jaja,jag veeeet, intresseklubben antecknar typ..som man sa för hundra år sen! =)

Okej,sen har jag målat naglarna oxå och nu väntar jag in CSI.

That´s it!

Nej förresten,jag pratade med systeryster i telefon oxå.. i över en timme!! Det var inte igår kan jag lova. Längtar så tills midsommar när vi får träffas igen.. snusa på tvillingarna och se Ebba och Milo röja runt! Härligt med en midsommar med barn, även om Elliot förmodligen väljer att hänga med sin far och familjen dit det finns mer barn i hans ålder..eller ungdomar kanske man får lov att säga numera?! Voj, voj!!! =)

I´m out!

1 kommentar:

Anna Sevo sa...

Hej och så kul att du klickat hem den fina jackan från oss :-)

Stjärna i kanten att du länkar tillbaka till oss på så sätt kan du locka våra kunder att besöka just din blogg då du hamnar direkt under produkten samt på vår startsida under senast bloggat.

Trevlig helg önskar Anna från Halens