måndag 6 augusti 2012

Det mesta regnar bort..

Finner inte ord för vädret denna sommar!
Men nu går semestern mot sitt slut iallafall och jag har haft en hel del fina stunder trots bristen på vackert väder.

Lasse på Läckö Slott = oförglömligt.
Midsommarhelgen.
Sköna dagar i Ockelbo med bästa vänner.
Massor med underbara ungar,både stora och små.
Poolhäng med härliga vänner och vinkväll med nyfunnen vän.
Mys i Uppsala med käraste barndomsvännen med familj.

Och ännu återstår ett besök hos syster för en massa bebismys och en kryssning med älskad son.

Jag har det bra jag=)

Men... ack sån jobbångest!! Hur ska denna höst bli,kommer jag orka fungera? Det återstår att se..

Det bästa av allt,det är att min Elliot är tillbaka.. Han är sig själv igen,och det mina vänner,är en sån oerhörd lättnad för mammahjärtat att jag ryser i hela kroppen av glädje. Himmel vad jag älskar detta barn!

Bildbomb!!!! =)

1 kommentar:

Tanja sa...

Underbara bilder och puss på dig kära du.. hoppas tån mår bättre och att det går ok att jobba på tills något nytt dyker upp. Ha en toppen dag och helg sen. <3 Kram