fredag 21 september 2012

missbedömning!;=)

 

 

Klickade hem lite nya träningskläder häromdagen. Inte från Zumba shopen,för det har jag inte råd med just nu,utan från hederliga gamla Ellos!

ellos

Gillade dessa byxor och blev sååå glad när de kom! Men jisses..hade vi varit två som skulle haft dem samtidigt så hade de nog passat utmärkt=) Så de fick åka tillbaka och jag är i väntans tider igen=(

Apropå väntan,så är den efterlängtade lördagen iallafall snart här och vi åker till finaste Eva på tjejträff! =) Lider lite med Karin bara,förklarligt nog har hon nog inte längtat lika mycket som jag,hon är ju bort en hel del på helgerna ändå nu när hon jobbar som hon gör, och hade nog helst velat vara i hemmets lugna vrå, men jag hoppas hon  får trevligt och kan njuta liiite  iallafall! =) Jag tycker det är så roligt att hon följer med..hon är ju min allra bästaste vän i livet här och nu..och då vill jag ju såklart att hon skall träffa de allra bästaste från förr! Fasiken så glad jag är att jag har dem, mina vänner, både gamla och nya! Jag är rik! <3

Ha det bäst!

Inga kommentarer: