onsdag 10 oktober 2012

Pink Dreams ;=)

 

hm

 

Rea på H&M och 10% rabatt med koden 0175..då slog jag till på deras linnepåslakan som all säger är så himla sköna! Ljusblått eller rosa var då frågan..det fick bli rosa =) Tänkte mannen i huset skulle gilla det hehe..

 

Statusuppdatering livet:

Soffan har vunnit över Zumban denna vecka =( Det är ju inte lika roooligt utan dej Lina!! ;=))

Huvudet bankar på.

Hade en lyckad visning hos fina kusin Malin i söndags! Resultat = ny Eskilstunavisning bokad =)

Positiva uppföljningsmail från sonens lärare två veckor i rad nu. Det värmer mammahjärtat =)

Fullspikad helg inväntas= fredagskväll med trevliga tjejer, stor visning på lördag och en lite mindre på söndag!

Och på lördag ska jag banne mig zumba, hur jäkla seg jag än är! =)

Kommunals löner blev klara,och jag fick finfin utdelning! =) Hade räknat med typ nada,och fick en höjning med 600 spänn i månaden! Jo jag tackar=) Retroaktivt från april sitter heller inte alls fel..

Och på fredag kommer mitt hjärta till oss igen =)

Nu blir det Efterlyst!

Ha en finfin kväll <3

Inga kommentarer: