tisdag 30 oktober 2012

Put some light in it=)

Lite ljusare igen.. Tyvärr inte utomhus men iallafall =)

Vet inte,såfort jag är ljus vill jag bli mörk igen,men jag hatar att färga håret och LJUS utväxt är ju bra mycket värre än mörk.

Men tror inte det syns så mycket,gjorde det i förrgår och ingen reagerade på jobbet=) Jo förresten,en förälder haha..

Idag blev det inte riktigt som planerat igen.. Hemma med huvudvärk,hade ett läkarbesök i Eskilstuna kl 11,åkte dit, väntade en halvtimme innan jag insåg att det är imorgon! Elliot har lov så han var med,för lunch på Donken efteråt. Han uppskattade inte riktigt hela grejen och anser numera att hans mor är sjukt senil... Själv är jag mest orolig för vad som egentligen händer med mig och mitt huvud!?

Nåja,imorgon är en annan dag.

2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Oj, det var länge sedan det var så där ljust va? Men nu kan du ju i alla fall tänka att du är ett "ljushuvud" fast du är lite senil ;) <3
Och jag vet precis hur det där känns för jag är exakt så där senil hela tiden!
Kram o hoppas det går bra när du kommer dit på rätt dag ;)

Chatto sa...

Och jag har precis gjort mej svart igen, saknade det så himla mkt.


Kramis