torsdag 8 november 2012

Smarrigt värre!

 

 

Plättar med kokosolja

50 g kokosolja ( jag kör utan smak)

4 ägg

1 dl grädde

2 tsk fiberhusk

1/2 tsk vanilj pulver

100 g keso

kokosolja till den första omgången plättar.

 

Detta gjorde jag på vinst och förlust ikväll, och det blev vinst! Riktigt gott med bärgrädde till. Och totally LCHF för ovanlighetens skull =)

Har slarvat som fasiken den senaste tiden, men ändå gått ner två kilo. Kan ju bero på att jag mår som skit och inte har någon direkt matlust… men skräpet går ju ner som alltid så det borde ju gå på ett ut liksom.

Förutom plättarna så blev dagen skit. Startade med huvudvärk delux, stannade hemma från jobbet och när värken väl började släppa så åkte jag och handlade på Konsum. Där ringer telefonen, ett mindre roligt samtal från skolan igen. Satt där på parkeringen och grät väl en sisådär 10 minuter. Orkar liksom inte mer nu, har knappt kraft att hålla mig själv över ytan, hur fan ska jag då orka vara stark morsa också!?

Skönt att låta tårarna bara rinna iallafall..kunde ju varit på ett mer privat ställe, men det blev som det blev..

Avslutar dagen med Twilight…Sovmorgon imorron,jobb,sen möte på skolan och sen tillbaka och jobba till fem. Fan så jag längtar..not!

Inga kommentarer: