onsdag 5 december 2012

snö ska ligga på marken och gnistra!

 

Okej..det snöar..

Helvetes jävla skit vad det snöar! Skottat två gånger idag, och det, mina vänner, var inte alls skönt med träningsvärken från helvetet i magen och ryggen efter Zumba Express+ Zumba Flat Ab´s i vardagsrummet igår!

Det måste göras igen, och då menar jag inte skottningen!

För övrigt har jag gått helt bananas med mitt julpynt och plockat fram allt vad huset kan frambringa i tomte-väg och fixat mitt eget lilla tomteland.. Blev sådär lagom skitfult, när jag får säga det själv. Sambons min var också ganska talande.. Men ska man så ska man ordentligt!

Tillbringade förmiddagen i skolan med sonen..herregud säger jag bara! Fick vid ett flertal tillfällen hejda mig själv för att inte ställa mig upp och skrika rakt ut att “ Vad är det för FEL på er?? Håll käften och lyssna för helvete!!”

Inte så pedagogiskt..och fruktansvärt pinsamt för min egen son. Det var nog främst det som hindrade mig,för pedagogiken biter nog sorgligt nog inte.. Imorgon ska jag vara med på syslöjden, som förövrigt var mitt absoluta favoritämne i skolan.. NOT..och där betyget slutade med en i dåtidens betygsystem 2:a. Och det enbart för att jag vägrade broderera..se där, jag vägrar fortfarande uttala skiten rätt! =)

Annat värt att nämna är att det kan vara så att tabletterna jag fick av tant doktorn i måndags kan ha viss effekt.. jag känner liksom inte helt igen mig själv ;=)

Det kan vara till det bättre…eller till det sämre.. jag är inte riktigt säker ;=)

Inga kommentarer: