torsdag 13 december 2012

Zumbafamily=)

I onsdags på Zumban klev hela familjen Deubler upp på scenen och körde! Jätteroligt att se och stämningen höjdes ännu ett snäpp! Lina förevigade stunden såklart=)

Lägesrapport; Sjukskriven till den 6/1 heltid sen 50% fram tills den 28/2. Känns okej,tror det behövs.

Imorgon drar jag en tur till Uppsala,träffar syster med barn på dagen och sen följer jag med Eva och Pauli till jobbet på kvällen. Vilket innebär en massa skön musik och salsadansande människor! Härligt, precis vad jag kan behöva just nu. Jag ska bara titta och njuta,dansa vågar jag mig INTE på! =)

Sen kommer nästa vecka.. vilket lär innebära en del planering och inhandling av julmat. Mindre kul!

Nåja,jul blir det.

Nu Criminal Minds och sen sängen!
Nattinatt alla fina <3


Inga kommentarer: