tisdag 1 januari 2013

2013

 

 

keepcalm

 

Japp,2013 it is..!

Skulle mer än gärna vilja följa det ovanstående rådet, men just nu känns det svårt. På måndag börjar jag jobba igen.. och visst, min konstanta huvudvärk är bättre, men vad beror det på? Medicinen, som jag självklart inte vill fortsätta behöva ta.. eller beror det på att jag inte varit på jobbet? Får hjärtklappning bara vid tanken av att det snart är måndag.. hur bra är det på en skala?

 

2012 har innefattat många bra saker, jag har träffat nya människor och även fått djupare kontakt med “gamla” bekantskaper.. det ger mig en fin känsla.

Har även fått lov att inse att jag måste släppa vissa vänner, som helt enkelt inte finns där längre och att jag behöver lägga mer energi på att vårda de få (men mycket kära) vänskapsrelationer jag har.

 

pic_50d1af00e087c33640b810dc 

 

Såhär har min inställning varit alltför länge nu. Visst , det finns en viss komik över själva citatet.. men allvarligt..

Det funkar liksom inte

 

2013 ,må du ge mig mod,styrka och en massa energi, minnesvärda stunder och sinnesfrid.

2 kommentarer:

Lina mitt i livet sa...

Jag hoppas att du får ett bra 2013, med mycket glädje <3 fina fina Lena

kramar

Anonym sa...

Hoppas du får ett fantastiskt år min vän <3
Och jag hoppas verkligen att vi får ses i år. Kram Tesen