onsdag 30 januari 2013

Mittiveckan =)

Onsdag idag då. Varit hos sjukgymnasten och fått lite avslappningsuppgifter.. Var duktig och gjorde den absolut jobbigaste när jag kom hem.. Jag lade mig i soffan,satte på lugn musik och försökte att inte tänka på något annat än min andning. Satan,det var inte lätt minsann! Men jag måste göra det,försöka sluta tänka,grubbla,planera och oroa mig för allt..jämt!! Efter det satte jag mig och kollade i gamla fotoalbum =) Jisses! Försökte hitta inspo inför festen vi ska ha och ett kort att ta med till Karin imorgon när vi ska ses och planera. Hittade det jag sökte,där även min 90-tals outfit till partajet finns ;=) För övrigt så tror jag att frisyren blir svår att få till,eller vad tror du? ;=)

Tog ett hemmapass Zumba oxå,så jag tycker nog att jag hunnit en hel del braiga saker idag ändå =)

Drämmer till med en 90-tals Larsson oxå!

Enjoy! ;=))



3 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Älskar frissan!!! :) :) :)

Linduz sa...

Förlåt, men jag skrattade.
Vad gullig du var. :)
Det blir nog bra med en 90 tals Lena. :)
Kram

Min väg tillbaka sa...

Det är riktigt svårt att koppla bort allt och fokusera på bara andningen, men efter ett par gånger går det lättare och är riktigt skönt. Godis fört själen :)