söndag 10 mars 2013

Från det ena..till det andra…

 

till det tredje faktiskt!

Jag har en viss idiotisk förkärlek till energidrycker..stupid, I know! Jag liksom verkligen tror på att jag blir piggare av dem, men det blir jag ju inte. Får bara i mej en massa skit och konstgjorda farliga medel. Bortser från Celsius där, för de funkar verkligen,men är skitdyra och finns ju inte överallt tyvärr. Så tog jag mig i kragen och började dricka Berocca istället. Något måste jag ju vara beroende av liksom..och jag tycker att jag varit ganska duktig som bytt ut cigaretter och Treo mot snus och piggdricka måste jag bara få tillägga!

Men.. Berocca är oxå ganska dyrt. Så när jag nu läste i en blogg jag följer att innehållet är exakt detsamma i Friggs betydligt billigare B-Forte (som du förövrigt hittar på tex. DollarStore skitbilligt),förutom att B-Forte innehåller mer B6 än Berocca (bra!) så tänker jag härmed konvertera till Friggs!

Bara så ni vet alltså…

Inga kommentarer: