torsdag 7 mars 2013

it is what it is.

 

8440333186_8e9ab657b1_o

 

precis!

Omorganisation på gång på jobbet, kanske finns min lösning där..

Dagarna rullar på i väntan på våren. Jag fyller dem med lite mera jobb än tidigare och det fungerar än så länge skapligt bra. Det är ljusare ute och trots en del tidiga morgnar, så kvittrar fåglarna alltsom oftast när jag vaknar och det ger mig hopp om vår. Zumbar så ofta som möjligt och det är en så skön känsla,att träning inte längre känns som ett nödvändigt ont. Mer som något jag blir glad av! Japp, mina vänner,man slutar aldrig att förvånas, eller hur?

Inredningsinspirationen har liksom stillat sig. Väntar in våren även där. Och det är egentligen tur att lusten inte riktigt finns nu, när pengarna definitivt inte finns. Försäkringskassan..må du brinna i h-vetet.

Ser fram emot musikal med fin kusin och fina vänner på lördag,troligtvis ett zumba-marathon med Lina om inte alltför länge, en förhoppningsvis lyckad fest i april och en tripp till Ullared med jobbarkompisarna i maj..

Sen kära ni, är det nästan sommar!

1 kommentar:

Lina mitt i livet sa...

<3 du är så fin lena <3