tisdag 28 januari 2014

lite sisådär..

 

Kan inte riktigt sätta fingret på känslan. vet inte riktigt varför det inte känns helt hundra, varför den så sällsynta känslan “tillfreds” har lämnat mig igen. Synd, för den är hos mig så sällan och den kändes bra om än väldigt annorlunda.

Jag vet ju heller inte vad den känslan berodde på. Den bara fanns där en dag, och jag vet att jag sa till en vän att “fan,det känns konstigt, jag är liksom alldeles glad”.

Kom tillbaka snart är du snäll.

293571

 

Nåja. Zumba imorgon och det känns bra. Det är nog sånt jag ska ägna mig åt helt enkelt. Zumba, pula hemma och inte tänka så mycket.

2 kommentarer:

Heidi sa...

<3 <3 <3

Bli en stjärna på att tänka! sa...

Suveränt! Har du haft en känsla förut så kan du återskapa den med hjälp av dina tankar. Känslor är inget som drabbar oss utan det är något som vi skapar med våra tankar.Så om du tänker på saker som gör dig glad så kommer du skapa skönare känslor. Du kan också titta på roliga klipp på YouTube för att skapa en härligare känsla. Efter en stund så rullar det bara på av sig själv. :)

Önskar dig lycka till!

You Rock!!!