lördag 27 juni 2009

sommarslö..

solen är härlig..inte tu tal om det..men man blir ju helt förstörd av värmen! Ingenting blir gjort,hemmet förfalller typ.
Idag har jag varit en sväng till Tuna Park med Elliot,han ska på kalas imorgon,och present är ju en fördel att ha med sig då..Efter det har jag bara slappat,läst ut boken,varvat mellan att sitta i skuggan och legat på madrass i poolen..dt har ju funkat=)
Mannen har varit flitig såklart,målat staketet till altantrappan,fixat med läckan i poolen osv..skönt att det är någon som fungerar!

Jag var ju på ortopeden och träffade han som opererade mina knän förra året..på fem minuter konstaterades att ny operation skall göras i höst,fast bara på vänstra knät tack och lov. Skumt att de kan se sånt så snabbt..haha..eller oxå gillar de helt enkelt att skära i folk =) Nej ,han är en snäll doktor,ser inte alls tokig ut heller,så jag ser verkligenfram emot att tuppa av i nattmössa och gröna tossor inför honom ännu en gång;)
Sist hade han tydligen en till doktor med sig,som jag inte träffade förrän efter typ sex veckor..ung kille,runt 35,skitsnygg..och jag vet inte riktigt om man skall ta det som en komplimang att han kände igen mig vaken och utan mössa..tveksamt ;) Jag slapp iallafall förnedringen att veta att han var där haha.. har hört att et finns folk som tycker det vore riktigt pinsamt att råka ut för tex. en olycka och inte ha rena underkläder på sig..haha..skulle aaaldrig bry mig om sånt ;)

Nu är det en vecka kvar tills semestern..och en vecka kvar i arbetslaget..Det känns både bra och dåligt,jag kommer sakna "mina" barn,även om de finns på huste så blir jag ju inte deras fröken mer..men det kommer att dyka upp nya stjärnor som man fastnar för,det gör det alltid..Det ska bli roligt att komma vidare iallafall!
Nej nu blir det soffan med sonen ett tag,sen kommer jag somna gott..har ju haft en sån tröttsam dag ;)
Molle,din hemsida är kanonfin btw,ligger självklart bland mina bokmärken ;)

1 kommentar:

Molle sa...

Sugoläsk is the shit! :D
Finns ju iaf swipper kvar, inte så mycket mer än så. Inte lika brett sortiment längre.

Skönt med semester! Skulle jag också vilja ha :D Jag jobbar ju nu från vecka 28 till 14 augusti. Så det blir ju tyvärr ingen semester alls. Men jag och Samuel tänkte försöka klämma in en tripp till Öland ändå :P

Ska du göra något skoj på din semester?

Det där med att "lämna sina barn" efter sig är inte så kul :(

Kul att hamna där. Du ligger redan på mina bokmärken ;)

Saknar er alla jätt mycket! :)kram!