onsdag 24 juni 2009

mittiveckan=)

vilket sjukt bra väder!! Det enda som är jobbigt med all denna sol är att man blir så trög liksom..känns som filmjölk i huvudet typ! =)

Har jobbat en halv vecka nu och det funkar rätt bra tycker jag,vissa personer stressar ju fortfarande upp sig och går i atomer så fort nånting går snett,men det är bara att styra kosan åt ett annat håll och inte bli smittad! Största stressmomentet är ju som vanligt att vi är för lite personal..och när man väl löst det så blir någon mer sjuk..eller vabbar..och så går det åt helvete ändå =)
Men solen skiner!
Imorgon jobbar jag kortaste dagen på veckan,slutar liksom 12.40!!Inte fel alls=) Jag ska till Västerås med mina knän,får se om de tycker de blivit bra..det tycker inte jag iallafall,men är ju inte heller sugen på nya operationer! Då får det fan bli ett knä i taget,så man åtminstone kan gå på toa utan att dö av smärta..haha..måste ha sett helt galet ut när jag välte mig ner på ringen med benen rätt ut=))
Nej nu kommer mannen hem..dags att vara lite hemmasocial=) Och Molle,ingen semester ännu..och kul att du vill läsa!!

1 kommentar:

Molle sa...

Härligt att sluta så tidigt!

Du får ta och hälsa alla på jobbet ;)

Självklart att man läser, jag hjärta bloggar liksom ;)
Fast jag har bytt upp mig nu, till en egen hemsida istället. ;)
Kram kram