torsdag 1 oktober 2009

sacramento invalido..

shit shit shit vad tråkigt jag har!!!Hatar verkligen att vara så begränsad..jag har ju fan inte ens kunnat hämta posten sen i måndags!!Men i morgon,då SKA jag till brevlådan,det blir dagens utmaning..en liiiten aning om hur tråkig jag har då ,eller???
Men som tur är så gör det inte ont längre! I måndags eftermiddag grät jag typ hela tiden..spelar ingen roll att man är vuxen,jag längtade efter mamma!!! Haha..som tur är så finns älskade bonusmor,hon är en klippa!!Kastar sig i bilen och kom som ett skott när jag trodde jag skulle svimma efter att mycket smart försökt mig på att ta mig ut o röka..jaaa jag veeet..stupid..skyller på drogerna;=) Det absolut värsta är att man måste ha hjälp med precis allt!HATAR verkligen att be om hjälp.. Men nu så..det värsta är över och jag har skaffat mig en liten bag o hänga på ryggen..packar lite matsäck,vatten och annat bra och ha grejs,så jag slipper hoppa upp ur soffan för ofta;=)..man reder sig själv!!!=)
Jag har läst ut tre böcker...Twighlight-serien..(tack Vicky!!) Enligt recensioner har de:"allt för att trollbinda unga läsare"..hehe..som om att man blir för gammal för romantiskt dravel med undersköna vampyrer i huvudrollerna!!Inte jag iallafall=) Nu väntar jag på uppföljaren "New Moon" på film..Twighlight har jag redan sett..twice;=)

I morgon kommer Elliot hem igen..och det börjar närma sig slutet på min uppsägning..ska bli intressant att se hur detta kommer att gå!
Lördagskvällen har lilleman spelkväll här med sina kompisar..kanske inte så genomtänkt i mitt tillstånd..men det får bli pizza och godis,sen får de sköta sig själva =)
Nu är det IDOL..=)

1 kommentar:

Viktoria sa...

Ja, böckerna är kanonbra!!! =D Så jäkla tråkigt när sista boken är utläst =(