lördag 19 september 2009

sovmorgon,det finns inte..

tänkte so va till halv åtta idag..minst!..Men host host host...Elliot hostar så huset skakar! och när man väl klivit upp så är det ju helt kört att somna om..Bara att försöka fördriva tiden tills dagen börjar då!
Blir en tur till stan med Karin idag..prio ett är att klacka om nya stövlarna.Risken att jag halkar omkring som Bambi på hal is ikväll är annars överhängande! Klackar är inte min starka sida..och de som känner mig vet ju att jag har svårt att hålla mig på benen även i nyktert tillstånd..så det känns som att gummisula är en god idé..gärna med någon slags sugpropp under:=)Prio två är något att ta på sig(vilket iofs borde vara prio ett..)Hade tänkt mig något inte åtsittande,dansvänligt i svart..som inte blir för varmt.Svart plastsäck går ju då tyvärr bort..blir ju rätt varmt i en sån..Och mjukisbyxor o t-shirt passar ju inte till stövlarna=/ ATT det skall vara så svårt!!;=)

Busborgen med Linda och barnen igår,det gick bra..inköp av ny innebandyklubba och glasögon blev det oxå..sen lektes det med Emil..en pretty good day tycket jag..men när kvällen kommer och mammagrejen vill "låna" tv:n för en stunds Idol..ja då är man världens dummaste mamma,för att han aaaaaaaldrig får kolla på sina program!! Men tjena!! Snart är uppsägningstiden över..vänta du bara grabben,nya tider stundar!! Moahhahahha...

Ikväll ska jag bli full!

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

Ta det lugnt i kväll, kära kusin :)
Får se om en annan kommer sig för att ta sig ut eller om det blir soffan här hemma som hägrar.
Lillsnodden kom ju hem igår så det lutar lite åt soffan med kidsen, men vi får se.