lördag 3 oktober 2009

uppslukad..

heter det så?? Iallafall är det vad jag tror att jag är av dessa Twighlight böcker=) Nu har jag bara typ mindre än halva kvar av den sista av fyra..har läst konstant sen i måndags..och börjar liksom fundera på vad jag skall läsa när den är slut!! Vill nog inte läsa ut den haha.. Jag som ALLTID läser kriminalare..Äsch,kan väl inte skada med lite romantik! Dessutom har detta vidgat min musiksmak ännu lite till..soundtracket är kanon=) Ser fram emot november när New Moon kommer på bio..

Ikväll är det kill-kalajs..Elliot ska ha sina kompisar här,spela playstation o käka pizza. Har bara inte riktigt räknat ut var mannen och jag skall tillbringa löragskvällen..källarn kanske?..tänkte inte på det..;=)
Busväder på ingång oxå sägs det..nu är det höst,punkt slut!!
Imorgon ska jag prova köra bil..se om kopplingsfoten funkar haha..trött på att sitta hemma nu så det SKA gå =) Se upp i trafiken,håll undan om ni ser något grönt ;=)

1 kommentar:

Stefan Bengtsson sa...

Haha, okej! Tack så mycket! :D gillar din med!