måndag 5 oktober 2009

hatobjekt numero uno..


ont som bara den idag..skit att man alltid skall ha så bråttom!Tyckte det kändes bra igår,så jag hängde med till Willys o handlade..kändes väl sådär när jag kom hem,men skam den som ger sig,lite tabletter så blir det bättre..Idag körde jag Elliot till skolan,och köra går fint..sen skulle vi hämta kompisen vid hans skola och jag tänkte att det är ju lugnt,jag slipper gå ur bilen..men tjena..killen fanns ju liksom ingenstans och Elliot vågade inte leta själv på stooora skolgården full med ungar,så det var ju bara att hoppa ur och halta runt och leta..Sen skulle de köras till innebandyträningen,men där tog det stopp..nu ligger man som ett miffo i soffan och kvider!Med en sur unge som såklart vill träna..
Det värsta är att jag verkligen hatar att be om hjälp!Känner mig alltid som att jag typ "gnäller" i onödan..man bara SKA klara sig själv!! Jag har ONT för fan..hjälp mig utan att jag måste BE om det!Tro inte på mig när jag säger ;jodå,det känns okej..jag ljuger för att inte vara besvärlig!!

Lyssnade på Winnerbäcks senaste...han är tillbaka bland favoriterna igen!

Snart dags att fixa mat då..upp o hoppa..Diklofenak e gott skit ;=)

7 kommentarer:

Linduz sa...

Håller med dig med om Winnerbäck, eller vad är tillbaka bland favoriterna. För mig har han alltid varit bland favoriterna. ;) Han har varit min favorit sen 13 år. :)
Krya på dig med knät, & hoppas du blir snart bra. Ger dig en Styrke kram!

smallthingsinlife sa...

Tack Linda! Jo jag har alltid gillat honom oxå,men har liksom haft en paus ;=)Kram!

Anonym sa...

är det lena??

smallthingsinlife sa...

Hihi..japp..är det Stina?;=)

Chaffismorsa sa...

Jävla skit det där med att ha ont. Men du får för tusan ta det lugnt så att det läker ihop så att vi kan ta den däringa kusinträffen snart :)
Och du, man får faktiskt be om hjälp ;)
Kramar

Anonym sa...

japp det är stina :)
va skoj att du har blogg
KRAMIS

Veronica sa...

Hej Lena!!
Vad har du gjort? Ser inte alls skönt ut och låter inte alls bra.. Krya på knät och ha en mysig fredag..

har inte bloggen kver som kommer upp om jag förstår rätt..

Bloggar nu på ett annat ställe..
bblat.se sen gå in på mina sidor och under ensamma mamman finns jag:)

Ha det gott och sköt om er!

Kramar