tisdag 6 oktober 2009

bakvänt..

..idag känns det som att jag har huvudvärk..fast i knäet..det känns ungefär som vanligt alltså,fast bakvänt..typ =/
Tagit det lilla lugna idag..haft besök av både Karin och Sosso..de kommer liksom i flock när de väl kommer haha..Sen var Elliot och jag och hälsade på morfar en sväng! Han är så go min käre far..på sitt eget lilla vis;=) Combatkungen Janne haha..
"Jag vet precis vad morfars första ord kommer bli när vi kommer" sa Elliot.."vadå?".."Vad stor du blivit!"
Men det sa han inte!;=)
"Levde du på 40-talet morfar?".."ja".."jaja,det här är iallafall nutalets musik!" ..och så bränner han igång Takida på mobilen..;=)

Dags för lite läxläsning!

2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Combat Kungen :D
Tyvärr så har jag inte träffat din far på länge, jag tror det var på Kattis student...

Linduz sa...

Jo visst blir man stolt när man har fått ett till brorsbarn. Det va roligt att Robin fick en pojke. :)